varje morgon vaknade jag upp med oro i magen ..

hejbloggen !

dagen idag har varit okej .. mycket tankar omkring mej, och mycket oro i min magen , men jag klarar mej !
vaknade vid kvar över 12, gick upp och tog någonting att äta , sen satte jag mej vid tv ett tag och sen vid datan , senare kom mamma hem , och sen färgade jag slingor i håret , det blev helt okej , faktist rätt så grymt , för det vart ovanligt , inte så många som hade såhära :) medans färgen va i så åt jag lite och kollade på peterpan ! :D  när filmen va slut så började jag fixa mej lite , och sen träffade jag ellinor och hamdi i centrum och senare kom anni , jag och hamdi gick och mötte stojan och ellinor och anni gick till ellinor för hon skulle byta kläder .. men sen möttes vi i stan , vi gick till mc , satt med amanda och mikis när som åt och sen drog hamdi till hageby på disco , och vi andra stannade , gjorde inte alls mycket i stan , anni åkte hem lite senare och då vare bara jag och ellinor kvar , vi träffade hakija och elvis ett tag sen va vi tvungna att dra , vi tog bussen hem , och nu sitter jag vid datan med chips och saft , ska snart ladda hem någon bra film och kolla på :) sen blire nog att lägga sig i sängen och sova lite ! men hare bra !

bilder på hur håret blev :







/ sophia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg (y'

2010-11-04 @ 11:46:30
Postat av: Eveline

Så fint blev det älskling!

2010-11-06 @ 15:02:53
URL: http://evelinerejsmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0