svar på era frågor !

Här kommer svaren på era frågor , hoppas ni blir nöjda med svaren !! :)


Emma ( du känner mej inte ) :

1. vilken skola går du på ?
jag går på ektorpsskolan
 
2. vad är dina favorit kläder ?
hmm.. mina favorit kläder är olika, mjukis byxor älskar jag , men ändå jeans och min fredd perry tröja :)

3. kan du lägga ut dagens outfit ?
absolut att jag kan , när jag får en bra bild och när jag kommer ihåg att görat !

Catrin :

1. vad är det bästa som hänt dej ?
just nu är det min familj, mina allrabästa kompisar och hamo !
2. berätta något om dej som jag inte vet ?
hmm.. hahah du vet nog det flesta om mej .. men att jag inte sover naken på nätterna :D !

Anonym :

1. välj 5 tjejer som du känner och som du tycker ser bra ut ?
jag tycker nog hamdi, erica, angelica, sara och catrin :)

Linda Dehlin :

1. vad är det pinsamaste du gjort ?
hmm.. hahah det vet jag faktist inte ;o kommer inte på något just nu hahahah !
2. vilka bloggar besöker du ?
brukar oftast besöka , din, evelins, amandas, hamdis, fridas, emilias, martinas, bellas, aa typ dom :)
3. varför började du blogga ?
jadu haha , det vet jag faktist inte , såg roligt ut att ha blogg när jag läste andras, så då tänkte jag att jag också ville ha !

Bella :

1. vilket gymnasium hade du tänkt att gå på ?
hade nog tänkt mej plusgymnasiet , men jag vet inte riktigt än.
2. vilken årstid gillar du bäst ?
absolut sommar ! men ändå lite vinter :)
3. vem av dina vänner litar du på mest ?
just nu känns det inte som att jag kan lita på någon.. men hamdi är nog den jag litar på till 100 procent !
4. vad skulle du göra om du vann 1 miljon ?
hahahah jadu bella , jag skulle fan inte veta vad jag skulle gjort ;o åkt utomlands på dirren tror jag nog hahah !

Frida Hultberg :

1. hur mår du nu för tiden ?
jorå jag mår bara bra, ibland kan jag vara nere, men det löser sej alltid kanske gå fort !
2. gymnasium?
plussgymnasium tror jag !
3. betyg ?
haha jadu , rätt så bra betyg faktist, 1 mvg, 2 vg, 1 ig och resten g :)
4. ses snart ?
absolut att vi kan ses snart gumman !

Jennifer ( du känner mej inte heller )

1. vem/vilka va dina bästa barndomsvänner ?
frida, amanda, ralle, fredrik och albert absolut !
2. saknar du någon av dina barndomsvänner ?
ja det gör jag absolut , saknar albert skit mycket, och alla andra jag va med när jag va liten !
3. oskuld ?
ja det är jag .
4. cola eller fanta ?
både och :)
5. jeans eller mjukis ?
jeans ibland, men ofta mjukis :)

Haris G :

1. vem skulle jag passa bäst ihop med ?
haha jadu haris, jag tycker du oh fanny passar skit bra tsm :) men du passar väl med dom flesta tjejer haha !
2. vem saknar du mest av dina vänner just nu ?
tror frida , saknar att få kalla någon bästavän, men allt förändras och folk förädras.. finns inte så mycket man kan göra åt saken , får fortsätta leva mitt liv som jag lever just nu och jag antar att det är bra ..
3. vem är din bästa killkompis ?
jadu , har många bra killkompisar, men den jag tänkte på just nu va hakija, har andra bra också, men hakija är nog den bästa .

Isma Hamos vakt :

1. vem är din bästaste vän någonsin ?
den var frida.. och saknar henne , men just nu hamdi , för hur hon har släppt in mej i hennes liv !

Hamo :

1. älskar du mej ?
ja det gör jag verkligen hamo !
2. om ja , varför just mej ?
för du är något speciellt.. du har någonting speciellt som ingen annan kille har , vet inte vad det är men det är just dä jag faller för hos dej , du är dej själv och du får mej att känna mej som den bästa tjejen i världen som har den bästa killen någonsin !
3. gillar du pizza ?
haha klart jag gillar pizza hamo ! :D
4. vad hatar du ?
hatar när folk sviker, och inte är den personen som den egentligen inte är.
5. vad gör du på fritiden ?
haha jadu det vet du nog ;) är på gårn, och träffar dej och mina kompiar
6. vad skulle du göra om du vann 120 miljoner på lotto ?
omg jag vet inte vad jag skulle göra med alla dom pengarna ;o skulle absolut bjuda dej på en resa såklart ;) hahah sen köpa allting jag vill ha , och ae jag venne vad jag skulle ta mej till ;o

Anonym :

1. vad är det bästa som har hänt dej ?
det bästa som har hänt mej är nog min familj, mina vänner och min pojkvän !

Bellen :

1. vad fick dej att börja blogga ?
jag såg att vissa hade blogg, jag kollade mycket på deras och det verkade rolig, så jag prövade själv :)
2. vad är bäst med mej ?
att du är rambo HAHAHAH skoja , men att du är du :D 

Clara Seilitz :

1. vem är din snyggaste tjejkompis ?
hahah jag vet inte , är inte lebb så brukar it kolla på tjejer sådär :D hahaha nae men jag tycker hamdi är söööt !
2. vad skulle du göra om hamo gav dej två biljetter för dej och han att åka till grekland ?
hahah OMG vilken fråga, såklart att jag skulle åka med han !!
3. bästa låten just nu ?
easy as 1, 2, 3 !!
4. har du aldrig kännt den känslan som du känner när du är med hamo förut ?
nae det har jag inte gjort .. när han är i min närhet känns det tryggt och jag känner mej som den ända på jorden ! det är en sjukt beskriving hur jag känner när jag är med honom , kan inte förklara clara ! men jag tror du vet hur jag känner mej !


tack alla för era frågor !



/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0