snöö ! :|

snö snö och ännu mera snö ;o när ska det hära sluta egentligen ! -.-
hela min balkong är fylld med snö, man kan ju fan knappt öppna skiten ;o hahahah lyckad vinter om det här bara är början säger jag ju bara hahahah !

lördag :

vaknade vid halv 2 ungefär :) gick upp och tog en dusch sen satte mej vid datan , hade inget att göra så jag drog hem till inez ett tag och snackade lite med henne , sen gick jag hem och fixade mej lite, efter ett tag drog jag mej till stan och träffade hamo och hans mamma, hans mamma skulle gå på fest så hon gick och vi tog spårvagnen till kungsgatan, mötte upp hans bror för han skulle hämta pengar , sen drog vi oss till kungskebab och åt :) eller han åt inte jag hihi ! efter han hade ätit gick vi ner mot stan . tog bussen till gårn, och va på gårn ett tag, efter gårn hade stängs stod jag med honom vid busshåldplatsen och väntade på bussen , tog ett tag tills bussen kom, såklart blev jag mulad också -.- hahah men jag fick in en mulning på honom också så ett poäng till mej där ! hihi jag mår bra :D men när bussen kom sa vi hejdå sen gick jag hem, satte på datan när jag kom hem och sen gick jag och la mej , drack ju självklart red bull klockan 3 på natten så det va lite svårt att sova hahah men det gick :) hihi puss ;*


söndag :

vaknade idag ungefär vid 11 för att mamma och hennes kompis pratade ihjäl -.- hahah men gick upp iallafall och satt och pratade med dom ett tag , och just nu sitter jag vid datan och inte gör ett skit, kollar ut genom fönstret såklart för det är så jävl mycket snö så jag dör :| hahaah hoppas snön lägger sej snart :( för det är ju förfan skit kallt att gå ut men aa ;o
men kanske skriver om dagen senare hare bra puss ;*




/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0