oturdagen.com

ja hahah otrur idag kan jag ju säga , hahah skulle till alice idag och chilla lite men hennes pappa är tydligen sjuk .. så det va ju otrur xd hihi

men ska berätta lite om dagen idag , vaknade vid 1 , gick upp och åt lite frukost och satte mej vid tvn , när jag va klar satte jag mej vid datan lite , och sen drog jag in i duschen , efter duschen blåste jag mitt hår och tog på mej kläder och nu sitter jag vid datan , har precis plattat mitt hår och sminkat mej (Y) så är klar , väntar bara på att hamdi ska smsa att hon är klar så ska jag dra och möta henne , ska nog ner till stan ett litet tag , sen blire nog gårn eller någonting , vet faktist inte , men hare bra ;*



/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0