näst sista dagen på praon oh jag mår bra !

det är tosdag och näst sista dagen på min prao! jag mår bra av dä hahah , är lite trött på alla barnen där , börjar bli lite jobbiga några av dom :) men det har varit sjukt kul där iallafall !

men ska berätta lite om dagen ..
vaknade vid kvart i 7 , gick upp och åt lite , sen gick jag till bussen , kom till södertull vid 20 i 8 , tog spårvagnen till klocket , sen började jag vid 8 , dagen gick rätt så snabbt iallafall, sköönt ! sa hejdå till min handledare , hon jobbar intei morron på min sista dag det va därför :) men när jag slutade vid halv 2 åkte jag hem , tog en dusch och sen satte på en film och somnade ! sjukt jävla skönt vare att sova , hehe :) vaknade sen vid 6 , fixade mej lite sen gick och mötte hamdi. vi gick till gårn , träffade lite folk där , speciellt hamo hihi :) fanns inte så mycket att göra där , men jag gick hem sen vid halv 10 , när jag kom hem tog jag mej någonting och åt , sen nu sitter jag vid datan och inte gör ett piss , ska snart lägga mej och sova lite , blir upp tidigt i morron och anstränga mej sista dagen :)
men hare bra puss ;*

p.s ny header föresten :) inte den allrabästa men helt okej :) hihi

/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0