mysig natt !

hej bloggen , lite saker att berätta om dagen igår och i natt !

kommer inte riktigt ihåg när vi vaknade , sov ju hos inez så vi vaknad vid kanske halv 12 :) gick upp ph åt lite , sen fixade oss , och sen fick jag och hamdi skjuts till stan , vi gick runt lite i stan , sen skulle hamdi noppra sina ögonbryn , så jag följde med henne , efter det så kollade vi lite kläningar och skor :) hittade klockreanste kläningen och skorna ! men senare åt vi lite mat , sen åkte vi hem , när jag kom hem fixade jag mej lite , sen mötte hamo , vi drog till mej , va hos mej ett tag , kollade film oh myste lite :) hihi !
hah amin fågel verkar älska han :D
senare drog vi oss till gårn , fanns inte alls mycket att göra där , drog mej hemmåt när det stängde , va själv hemma så jag smsade hamo , så jag möte han vid ifk vid halv 1, sen gick vi hem till mej , kollade lite film , pratade och gjorde massor haha ! ;) senare somnade vi haha , va skit trötta :) sen dagen efter , vaknade vi vid kanske 11 , låg kvar ett tag i sängen och sådära :) sen åt vi lite frukost och senare tog bussen till stan , skulle möta inez oh han skulle hem ! träffade inez , sen gick vi oh solade i 22 minuter, eftet träffade vi alice oh frida , jag och inez skulle äta så som satt med oss , sen när vi ätiti klart, drog inez , så jag och alice satt och snackade lite om saker som hänt .. :( hoppas det blir bättre kan jag ju säga ! men sen drog jag mej hemmåt , duschade och träffade belliz :) vi åt lite smoothi och kollade film och pratade välditgt mycket om allting ! senare dtrog jag mej till gården , inte så många där idag , men några , spciellt hamo va ju där ! hihi :D
drog mej hemmåt vid halv 9 när det stängde , kom hem och tog något att äta , och nu sitter jag vid datan , tänker på hamo såklart som snart ska läsa mit inlägg ;* hihi men hare bra , puss !

 

 

HamoSabic , jag älskar dej över hela mitt hjärta ! du är helt underbar ! <3

/ sophia dehlin


Kommentarer
Postat av: hamo

älskar diiiiiiiiiiiiiig <3

2010-11-21 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0