MVG i hemkunskap dårå ! :D

hhihihhii kan ju börja med att säga att jag mår fetttttt bra !! MVG i hemkunskap dårå hihi , klockrenaste maten gjorde jag ! och godaste ! ska visa bilder på vad jag gjorde men det kommer senare i inlägget !

ska berätta lite om dagen idag , vaknade vid halv 8 , gick upp och fixade mej lite, sen drog jag mej mot skolan , mötte hamdi påvägen sen drog vi till skolan , hade hemkunskap på morgonen , provmatlagning vare , och jag gjorde kyklingwok med nudlar och efterätt vart det glass med smälsa hallon och blåbär med grädde på toppen hihi :) sjukt jävla gott vare ! slutade skolan vid halv 2, tog bussen till stan med alice och kollade på skor men hon hittade inga så vi gick oh åt lite , sen tog jag bussen hem , när jag kom hem satte jag mej vid datan och sen kom mamma hem , hon gjorde lite tacos och så åt vi :) sitter just nuy vid datan , har precis städat klart rummet och väntar på att alice ska komma , sen ska vi dra oss emot gårn tror jag väl :) får se vilka underbara människor det är som ska dit idag , och så äre ju dock match barca mot real madrid tror jag ;o hahah :) får se hur det går dock :D ! men skriver kanske senare i bloggen också , får se om jag orkar , men hare bra puss ;*


bilder från hemkunskapen och dagen haha :) !




min berömda efterätt :D!



maten jag gjorde hihi :D



catrin och johanna jobbar förfullt !



rikard , denis och philip suger på att göra mat :D



min mat såklart :) godaste curry :D



absolut bästa hamdi !!



bästa sanna :D



fina jag med min fina mössa hhii



alice bäbiiiiiiiiiiis :d




/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0