milan - bari ! heja milan !

såklart så kollar jag på fotboll just nu ! kollar milan mot bari ! det har gått 17 minuter och det står 1-0 till milan ! det känns ju jävligt bra kan jag ju säga , hahah dom gjorde mål efter 3 minuter så dom har ju fått ett bra förspel så det kanske kan leda till en seger iallafall (Y) domhar 5 stycken skit bra spelar på bänken .. så hoppas det blir mera fajt om bollen när som byter sen !

men ska iallfall skriva lite om dagen idag , halva dagen harju typ bara gått så har kanske inte så mycket att skriva , men jag vaknade hos angelica, jag och hamdi gick hem typ dirren.. när jag kom hem så satte jag mej vid datan direkt och kollade tvn , fanns inte alls mycket att kolla på , men pappa gjorde mat så jag åt det där det blev klart och sensatte jag mej och kollade matchen milan mot bari ! ska väl kolla klart den och senare blir det väl att dra till gårn ett tag antar jag . finns inte såmycket att göra på söndagar men får väl tare lugnt och sådära. för i morron äre prao och jag hatar dä -.- haha xd har lust att inte ens gå dit , men det måste jag endo :P men kanske skriver om dagen senare ikväll..
hare bra ! pusshej ;*




/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0