måndag igen !

prao igen dårå :) har saknat barnen fan :( hihi !
men ska berätta om dagen

vakande vid kvart i 7 , gick upp och fixade lite sen kom pappa och hämtade mej , åkte till tandläkaren , tog ungefär 10 minuter där sen fick jag gå , hade inga hål eller något fel , allting såg bra ut :) så pappa skjutsade mej till praon , slutade vid halv 3 , tog spårvagnen till stan , träffade hamo , sen tog vi bussen hem till mej , gjorde inte så mycket hos mej , kolla film och sådära ;* senare vid ungefär 7 drog vi till gårn , fanns inte så mycket att göra där , men aa , gick hem viod halv 10 , när jag kom hem så satte jag mej vid datan och sen tog något att äta , och nu sitter jag och kollar film , och tänker lite , ska sova snart , hare bra ! puss ;*



<3



Hamo Sabic , I love you !


/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0