hamo sabic ! <3

Hamo ..
jag vet inte riktigt vart jag ska börja .. det finns så himla mycket att skriva om dej !
men dag, eller det var inte vilken dag som helst, utan det var en dag då jag träffade en kille .. hade ingen aning om vem han var, hade aldrig sett honom förut .. vi började prata från ingen stans och vi började prata mer och mer.. samtidigt då gillade jag en kille .. en kille som ingen kunde ta ifrån mej, hade gillat killen i 2 år.. men den dagen förändrades när du kom.. du fick mej att fokusera på just dej och du fick mej att glöma den killen jag verkligen gillade ! trodde aldrig att det skulle gå .. men det gick , du stal mitt härta, du fick mej att tänk apå dej varje dag, du fick mej tillomed att drömma om dej .. du va prinsen i min dröm.. du va den som räddade mej från en elak dracke och sedan kysste mej i slutet och vi levde lykliga i alla våra dagar ..
men saker hände , vi bråkade och det tog slut , men nu här idag .. just den hära dagen sitter jag med ett leende på läpparna och är så himla glad över att det är du och jag ! du betyder otroligt mycket i mitt liv, och du har kommit in i mitt liv som ingen annan har gjort .. du har förändrat hela min värld, varje gång jag är med dej mår jag bra, jag känner mej trygg och jag vill aldrig skiljas åt ifrån dej .. varje gång jag ser dej lyser du upp som en sol, varje gång jag bara hör ditt namn så blir jag helt varm onombords.. asså jag vet inte hur jag ska förklara hur mycket jag älskar dej hamo ! det är sjukt , du har gjort mitt liv till ett utav det bästa någonsin , och jag hoppas det hära håller länge, för jag vill verkligen det ! du är det bästa som har hänt mej hamo ! <3



/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0