första dagen på praon .. nervöst !

praopraoprao ! 2 långa veckor i klockartorpsskolan känns som en eveighet .. och det har bara gått en dag . hur fan ska jag orka det hära .. -.-
men tack vare dom underbara barnen så kanske jag stannar ;)

vaknade vid kvart i 7 , gick upp och åt lite frukost och sen fixade mej lite, tog sedan bussen med min syster 20 över 7 , kom till söder vid halv och då träffade jag alice så vi tog spårvagnen till klocket .
kom fram ungefär kvart i eller nåt. vi hängde av oss och sådära , sen träffade vi våra handledare , och vi hade ju dockinte samma person , jag har nån som heter annmarie tror jag xd hahaha . men jag presenterade mej och sådära för barnen , dom går i 2an och är så himla söta , asså det är sjukt ! dagen fortsatte med några lektioner och raste och lunch , sedan vid halv 3 så gick jag och alice hem till alice mamma för hon skulle hämta någonting .. sen gick vi till spårvagnen och tog den till stan , väntade på clara i stan med alice sen tog jag bussen hem och nu sitter jag i min sköna säng med en kudde i handen och tänker lite , lyssna på musik lite och försöker lugna ner mej från all mat jag åt nyss hahah xd pappa gjorde nån skiiit god köttfärsås och några goda makaroner ! sjukt gott vare ! men hare bra , puss ;*



/ sophia dehlin

Kommentarer
Postat av: fridahjelmen

hade det funnits en gilla knapp hade jag tryckt på den ! Jag sa ju att barnen skulle va söta . dom kommer älska dig bara efter några dagar ! haha har en bild framför mig . puss på diig bästiis

2010-11-09 @ 13:14:46
URL: http://fridaahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0