en vecka avklarad !

jag måste bara säga att jag är fan bäst ! har stått ut med barn i en hel vecka nu , känner mej fan stolt för dä hahahaha xd jobbiga barn men så jävla underbara ! dom gör min dag till den bästa !  ;*

men ska berätta lite om dagen ..
vaknade vid kvart i 7 , gick up och åt lite frukost sen började fixa mej litegranna , sen tog jag bussen till stan och mötte alice , tog spårvagnen som gick kvart i , och va vid skolan vid 5 över 8 , min klass hade idrott direkt på morgonen så jag gick till idrottshallen , hade lite idrott med dom , skiit kul vare haha ! :D
sen hade dom lektion ungefär en timme , sen hade dom rast ett tag , och sen en kort lektion till sen vare lunch , vi åt chillicorncarne och ris (Y) skit gott vare ! efter maten gick jag och alice och åt rulltårta haha ! sen gick vi ut på rast med dom andra ! haha lekte lite jaga med dom och sådära , och sedan ringde det in , så jag gick in och tog av mej kläderna och sedan satte mej och lyssnade vad vi skulle göra , gjorde inte så mycket , satt mest och ritade teckningar till alla som ville ha hehe :) men sen slutade dom så jag och alice gick upp till spårvagnen och väntade , tog spårvagnen när den kom och åkte till stan , i stan tog jag 117 hem till pappa och fixade lite där , och nu sitter jag hos mammsen och inte gör ett skit , vet inte alls vad jag ska göra idag . Får se vad som händer ! hare bra , puss ;*




bildbrist xd


/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0