du va det dyrbaraste jag hade ..

ae vet inte vart jag ska börja riktigt.. har mycket att skriva..
du va det dyrbaraste jag hade.. du va den som gick mej att le då jag va nere.. men tyäver så hände det hära, och så här blev det .. finns ingenting jag kan göra åt saken , jag kan inte styra folks känslor och det är dit val , och dit liv som du själv bestämer över , men jag hoppas verkligen att du förstår hur mycket du betyder för mej , och hur mycket jag verkligen älskar dej .. du gav mej ett smycke , du gav mej kärlek och du gav mej ditt hjärta.. jag hoppas du har haft det bra med mej den tiden det varade , för nu är allting slut , vi gick från att älska varandra till ''syster'' och ''bästavän'' det känns konstigt att bli kallad syster av dej .. det känns konstigt att över huvudtaget vara ifrån dej .. jag ligger på kvällen och väntar på ett sms ifrån dej , men det kommer aldrig något.. och mina tårar är du inte värd .. men jag kan inte hålla mej , du va den underbaraste personen jag träffat, och du kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta och vad som än händer så kommer jag alltid älska dej .. men det är såhär vårat liv kommer vara just nu , vi får leva utan varandra , och bara vara vänner .. du förklarade för mej hur allting låg till och det är jag tacksam över ska du veta , det är inte många killar som kan förklara för ens tjej att det är slut på ett sånt fint sätt som du gjorde .. så jag vill tacka dig för alla underbara stunder med dej , det har varit en ära att få känna att jag verkligen betyder något för någon .. du har ett hjärta fullt med guld , och ta vara på den tiden du har just nu , för snart gåre bara framåt och allting kommer bli svårt för både dej och mej ..



/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0