älskling idag !

en bra dag kan jag börja med att skriva !

vaknade vid kvart över 7 , gick upp pch fixade mej lite sen skjutsade mamma mej till praon , kom precis i tid !
slutade vid halv 3 , mamma kom och hämtade mej , åkte hem direkt och åt lite mat , sen gick jag och möte hamo vid ifk , vi gick ett tag ut , gjorde inte alls mycket . Efter ett tag gick vi hem till mej , satte på datan och en film sen låg och myste lite, gjorde inte alls så mycket annat , ungefär vid kvart i 10 gick jag med han till bussen , när vi stod vid bussen och väntade så slog jag självklart i min hand -.- så nu har jag jävligt ont kan jag ju säga :( när bussen kom sa jag hejdå till honom , sen gick jag hem , satte mej vid datan lite , och nu skriver jag i bloggen , gör inte alls så mycket annat, ska snart lägga mej och sova , är skiit trött efter den hära dagen , får se vad som händer i morron , hare bra puss ;*

hamo sabic, du är så speciell för mej , ingen som du ! älskar dej !


/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0