allergisk emot falska människor ..

fråga inte varför jag har den hära som rubrik , men va bara tvungen ...
hatar falska människor .. hatar när folk inte är sig själva, utan leker någon dom inte ens är .. irriterar mej till max kan jag ju lova ! -.-

men ska berätta lite om dagen .
vaknade vid halv 8 , gick upp och fixade mej lite sen drog mej till skolan , det snöade som fan när jag gick till skolan ;o gick fan som en eskimå eller nåt hahah xd men efter skolan gick jag hem fixade mej lite snabbt sen drog till stan och träffade hamdi , vi åt lite på mc sen drog vi oss hemmåt , när jag kom hem satte jag på datan direkt och nu sitter jag bara här och har sjukt jävla tråkigt .. ska väl snart till gårn och får väl hoppas att dom människorna där får mej på bra humör för jag är på sämsta just nu -.-
hejjjjdddddddddååååååååååååå !



/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0