23 november !

självklart när man vaknade så ska det snöa som fan !
okej jag älskar snö men inte när det är snöstorm ;o det är sjukt jävla jobbigt att gå ute då :)

men ska berätta lite om dagen idag !
vaknade vi halv 8 , gick upp och packade lite saker sen drog till idrotten , på idrotten dansade vi hahaha ! fulaste dansen , men jag och victor va ju såklart bäst ! hahaha ! senare när skolan va slut , stannade jag kvar lite , lite saker hände i skolan som jag bara va tvungen att vara med på !! men senare gick jag hem, när jag kom hem gjorde pappa mat och vi satte oss och åt , när jag hade ätit pluggade jag en liten aning , sen drog jag mej mot gårn . möte alice på vägen dit , vi så gick tsm . på gårn träffade jag hamo såklart !! ;* och vi hade lite tjejkväll , bestämmde lite om vad vi skulle göra om sista gångerna och sådära , roliga saker blev det ! när gårn stängde , blev jag självklart mulad av hamo -.- började blöda på läppen också :( fett ont fick jag! hahah , men när jag kom hem satte jag på datorn och sedan tog någonting och åt! och just nu sitter jag vid datan och inte gör ett jävla skit , ser lite på fotboll , vill se milan matchen men kan it -.- så jag kollar realmadrid mot ajax amsterdam, okej match dårå :) real leder med 3-0 och det har gått 76 minuter , så hejaheja ! :D
men orkar inte skriva mera nu , kanske skriver i morron , harebra ! puss ;*


hamo sabic !


/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0