vad har hänt med världen .. ?

skit dålig uppdatering , men har inte orkat skriva i bloggen xd !

men aja , ska berätta lite om dagen igår .
va hos alice , hade sjukt kul med tjejerna , tack för att ni gjorde min dag , lite saker hände ju såklart , som vanligt ! man inte ju fan inte ens leva en dag utan bekymmer ... asså jag förstår inte vad problemet är , kan man inte bara få ha en skit bra dag där ingenting går fel nån jävla gång eller , ae fyfan jag hatar allting just nu , folk som jag trodde va äkta fick jag reda på att dom va sjukt falska , jag trodde verkligen inte det hära om dom , asså fyfan vad du sårade mej ! allting du sa , allting .. det gick rakt in i mitt hjärta , och dom sakerna du sa till mej dom kommer jag aldrig glömma !
men minnerna vi har haft tsm har varit ett av dom allrabästa minnerna i mitt liv , så jag vill bara tacka dej för dom gångerna du ställt upp för mej , och funnits när jag behövt någon .
men ska inte klaga för mycket -.-
vaknade hos alice vid 11 , gick upp och fixade lite hemma hos henne , sen drog jag anni och hamdi till stan , vi satt på mc ett tag , sen köpte jag en blomma till min mamma i morsdagpresent , och sen tog vi bussen hem , när jag kom hem så satte jag mej vid datan , och sen snackade jag lite med min mamma , saknat henne sjukt mycket efter alla veckor utan henne , har bara bott hemma hos pappa för att dom har renoverat i vårat badrum så min mamma ar bott i en barack xd hahaha , men aja , duschade nyss iallfall, ska snart fixa mej , och sen sätta mej vid tvn ett tag, och sen ska jag till mormor , men kanske skriver i bloggen ikväll , hare bra !

pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0