dålig uppdatering !

sjukt dålig uppdatering , har inte orkar att lägga in något inlägg, men tänkte göra det idag !

vaknade vid 9 med frida bredvid mej , vi gick upp och åt frukost och sen fixade lite , sen kom min mamma och hämtade oss och sen åkte vi till saltängen , hade match klockan 11 , men dommaren kunde tydligen inte komma så vi fick ringa runt till massa andra och sen efter en halvtimme så kom det en , så matchen började typ vid kvart i 12 , det regnade skit mycket i andra halvlek så bollen gled skit mycket , gjorde ungefär 7 räddningar , så jag är väl nöjd med det , men släpte in 3 mål -.- så det  va ju lite mindre bra , men vi fick in ett mål mi slutet iallfal :) men efter matchen så åkte vi hem , jag duschade och sen la vi oss i min säng och somnade ett tag , vi vaknade vid 5 , och då satt vi bara och pratade lite , och sen så började vi fixa oss lite , messade lite med hamdi och hon sa att hon och några andra rökte vattenpipa i kinataket så vi drog dit typ en timme , och sen gick vi till gårn , det va väl rätt så många på gårn idag iallfal , haha vi körde fotboll , eller aja det va väl inte fotboll precis , hahah vi bombade varandra typ hela tiden -.- ae fyfan min tå asså , så jävla fucking ont har jag :( men aja , drog hem vid halv 12 , när jag kom hem så va jag själv hemma , hade så jävla sjukt tråkigt , fanns ingenting att göra och alla va fett osociala på msn -.- men aja ska ta och lägga mej nu , började bli lite trött , men harebra !

pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0