stan med bästa !

tjatja !
idag har jag varit med dom hära gullungarna , jag har haft sjukt roligt ,
efter jag och alice hade slutat så åkte vi direkt ner till stan och mötte rebecka flemming och anni , becka drog efter ett tag , men vi va kvar , vi åt mat , chicken kebab !!!  haha godaste , sen så gick vi runt lite på stan , och senare så bestämde vi oss för att spårvagnsluffa , så vi gjorde dä , vi åkte till fridvalla sista hållplatsen , sen åkte vi typ 3 hållplatser igen och stannade vid netto i eneby , vi köpte lit egodis och sånt , sen tog vi spårvagnen tbx till stan , och där va vi ett tag , jag hamdi och fanny satt på mc ett tag för att vänta på alice oh anni som skulle hem till alice för att hämta en sak , sen när dom kom tbx så tog vi bussen till ektorp , hände lite saker där iallfal, sprang som idioter iallfal -.- sen när jag kom hem satte jag mej vid datan och så , sen gick jag oh la mej , men har bra !
pusshej !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0