läskig mardröm !

hejhej !
vaknade av att klockan ringde klockan 7 , va skit trött när jag gick upp , för jag ahr inte sovit någonting i natt typ , kunde fna aldrig somna , och sen had jag en läskig dröm fan ;o ucch på den , så får man inte drömma haha , men aja jag fickade mej iallfal och sen gick till skolan , hade inte så himla mycket i skolan idag , sluade 20 i 2 , sköönt ! gick hem typ direkt och när jag kom hem så satte jag på datan oh gjorde lite mat , och nu sitter jag här och inte gör någonting alls , ska nor ner i centrum med pappa snart tror jag , ska handla tills i morron , ska ju till yxbaken med skolan ! :D hehe så jävla kul ! men jag är ju dock inte så bra på att åka men aja det går säkert bra haha :) men nu ska jag dra mej , kanske skriver lite senare ikväll , men hare bra !

PUSS !


Kommentarer
Postat av: frida

så jävla söt ! <3

2010-03-02 @ 22:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0