i love football !

heej !
vaknade ungefär vid 11 idag , gick upp pch satte mej vid datan , åt lite kakor som min mamma hade gjort , sen så gjode mamma lite mat , och så åt jag lite , sen så drog jag till träningen , sjukt rolig träning idag , skit kul att vara tbx , har längtat dö mycket :) men efter träninge så åkte jag hem , duschade direkt , sen satte jag mej vid datan , fixade mej lite , och sen gick ut oh träffade frida ett tag , sen vid 7 så gick jag hem igen , och nu sitter jag vid datan , anni och alice kommer snart till mej , venne vad vi ska göra , prata blir det nog :) men hare bra !

PUSS !

och jag är verkligen glad idag ! :D:D älska denne dag !!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0