I gotta go my own way !

vet inte vart jag ska börja , allting känns hela borta , hela mitt huvud är helt surrigt , vet inte vart jag ska tavägen , det är någonting i mej som saknas , jag kan inte komma på vad det är , någonting får mej att må dåligt och någonting saknas verkligen , från den dagen jag lämnade dej så har allting gått åt helvete , jag vet inte vart jag ska ta vägen , luften inom mej tar snart slut och jag kanske inte finns mer , allting är mitt fel , allting jag gör och har gjort har varit mitt fel , alla skyller på mej , allting är verkligen mitt fel , vet inte vart jag ska ta vägen asså , just nu rinner tårarna ner , och jag vet inte vad jag ska göra , allting runt omrking mej snurrar , allting är svart , jag vet inte längre om jag har någon makt , makt över mej själv , känns som att alla andra styr mina känslor och som att alla bästämmer över mej , vad ska jag göra , jag har verkligen förlorat allting , ingenting är som förr , jag förslorat allting , och ingenting kommer bli som förr , allting kommer bara bli värre och värre , ingenting kommer komma tbx... !
miss you !
:'(

och man måste tydligen skriva på bdb och i bloggen för att någon ska fatta att man inte mår bra , ingen förstår ju annars ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0