hjärtat får aldrig rynkor !

heej !
vaknade idag vid 7 , gick up och fixade mej lite , sen drog jag till skolan , had igentligen sovmorgon men jag, hamdi och alice va tvunga att dra dit lite tidigare och jobba med svenskan för vi hade redovisning idag , men redovisningen gick dö bra tror jag iallfal , men senare efter skolan så drog jag hem till frida, vi stäade lite henne srum och sen somnade vi i hennes säng ett tag , dö skönt , senare så gick vi hem till mej och fixade lite sen kom ibbe, virre , martin och kalle , och vi gjorde typ ingenting , satt och pratade lite och kollad epå familygay hahahahhahaha fy fan va jag garvade , men aja , nu sitter jag vid datan , gör ingenting , tänker lite på mitt liv, vet inte riktigt vad jag ska göra med livet faktist , allting är svårt just nu , skolan går sådära får inte iordning på det överhuvudtaget , och kärleken är svår att välja , vill bara lära känna en person mera först , vill verkligen försöka men det känns som att det inte går .. vet itne vad som får det att inte funka , men ett försök är ju inte fel , och allting med polisanmälan är skit också , ingen fattar verkligen inte hur jävla jobbigt det hära är , ingen fattar verkligen inte , alla tror att det är så jävla lätt  och allting , men det är så jävla svårt när ingen tror på en eller någonting , allting är fan sämst , och hela jag måste ändras , hela jag har blivit en helt ny sophia, den sophia somjag inte ska vara , min atityd har blivit sämre , känns som att njag har blivit säre kompis , och allting , allt känns sämst , uch vad jag hatar adet , vet inte vad jag ska göra , och ingen fattar heller , ingen kan hjälpa mej , ingen ens försöker hjälpa mej överhuvudtaget , vet inte riktigt vad som håller på att hända just nu , äre påväg till något bra eller dåligt ... ?

pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0