fredag !

heej !
vaknade som vanligt idag , gick till skolan , hände inte så himla mycket idag , fick iallfal tbxa mitt matte prov och jag gick G på dä så jag är fan dö glad ! :D hahaha typ första provet som jag fick G på och i matte också ! :D vi hade ialfal musik idag , och hamdi sjöng för våran musiklärare och hon va sjukt duktig !! :) jagh skull eockså sjungit men jag hann inte göra dä , men vi tränade på trummor på musiken hahah , och jag lovar att jag va så jävla dålig hahahah !! men aja , efter skolan så stanade jag lite där , pappa kom och hämtade mej, vi släppte av anni hemma hos henne , sen åkte till min mamma , jag packade mina saker , sen åkte hem till pappa , gjorde mej iordning lite sen åt mat , och senare gick jag ner till centrum och mötte anni , alice , fanny och hamdi , vi gick till ica och handlade lite godis och massa gott , sen gick vi hem till mej och fixade allting , vi åt glass med smällta hallon , och godis , chips och dip ! :D mmmm va gott det var ! bilderna på när vi va hos mej kommer senare, har inte fått dom av alice än , får dom nog senare , men hare bra !
pusshej !

   


Kommentarer
Postat av: alice

ft fan vilken hemsk bild på mej !

men jag älskar dej ändå!! §

2010-03-28 @ 22:43:40
URL: http://alicenoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0