fotboll (L)



hejhej !
vaknade vid 20 i 11 , kunde inte sova mera , venne varför , har massa med oro i magen ochs hit hela tiden , vet inte vart jag ska ta vägen asså :( men aja ska berätta om dagen idag , gick upp och åt frukost , senare vid kvar över 2 så åkte vi och hämtade upp bella , sen åkte till saltängen , va där typ 20 i 3 , och vi skulle träffas 3 , prövade lite dresser och sånt , sen körde vi match , vi förlorade med 3-0 , fast jag tyckte endo att det va bra , för liksom dom låg etta förra året i sverige i våran ålder så det va sjukt bra jobbat alla tjejer , jag gjorde iallfal några räddningar så jag är iallfal nöjd för dä :) men efter matchen så åkte jag med mormor och morfar hem till mamma , åt mat och fikade lite för att hon har ju fyllt år :) men senare vid 8 så gick jag och sara hem , när jag kom hem så satte jag mej vid datan lite , sen duschade jag , och jjust nu ser jag på fotboll , ser real mot något lag och sen milan - Lazio , ska nog sova snart iallfla , börjar bli trött , skola i morron så måste vila ut mej lite , men hare bra !

pusshej !

Kommentarer
Postat av: amandaeckerbrandh

finns alltid om du vill prata älskling

kommer alltid göra det!

och synd att ni förlora:(

men i dag när vi spela match vann vi ialf :D

jag gjorde faktiskt 2 mål hihih och en asist:)

sakanar dig och oss måste ses nsart älskar dig gumman! §

2010-03-28 @ 22:44:16
Postat av: bella

du gjorde ju värsta räddningarna kvinna, as bra i målet är du kvinna (:<3



btw. finaste bilden

love u ! <3

2010-03-29 @ 16:20:02
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/
Postat av: bella

oj vad mycket kvinna det blev haha xd

2010-03-29 @ 16:20:49
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0