dålig uppdatering !

 

hej , förlåt för min dåliga uppdatering men har inte haft någon lust att skriva i den ...
men aja , skolan idag iallfal , den va väl sådär , iallfal bättre emot vad den va igår -.- asså igår då hatade jag verkligen min klass men endo älskade den , allting på musicalen gick åt helvete , och hela inspelningen blev helt fel , ucch vad arg jag blev , asså jag hamdi , sara , catrin , johanna , alice och sanna har fan jobbat dä hårt med den , och sen nu så gick allting åt helvete , asså fan vad arg jag va !! men jag lugnade iallfal ner mej senare . men dagen idag va iallfal bättre , slutade vid 3 , gick hem och gjorde iordning rummet lite och satt vid datan , sedan kom farmor och farfar , jag satt och fikade med dom nyss , men nu sitter jag vid datan igen , men ska iallfal träffa bäästis senare , hn ska sova hos mej :D och så har vi ju förståss studiedag i morron och på fredag sjukt sköönt !! men aja ska väl ut i köket och sätta mej med farmor och farfar igen och prata lite , hare bra !

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0