dagarna går men ingen jävel som förstår ..

hejhej , vaknade som vanligt , gick upp och fixade mej lite , sen drog jag till skolan , orkar inte berätta om skoldagen men efter skolan iallfal så gick jag hem , satte mej vid datan ett tag och sen somnade jag , va skit trött , men senare så ringde mamma oh berättade att vi skulle till saras skola vid 6 , så hon kom och hämtade mej då , när vi kom till hennes skola så fick vi vänta lite innan vi fick gå och och sätta oss , och vi skulle få mat och masser med saker som saras klass har gjort , maten va rätt så god , det va smörgåstårta och massor med andra saker , det va gott ! men som efterätt så vare massa med kakor , tårter , bakelser och panakotta , dö gott , ska vissa lite bilder jag tog där ifrån också , men det va iallfal sjukt gott , bara att jag åt ihjäl mej så jag behöver ju inte äta någonting på 5 år nu hahaha xd är skit mätt ! :D men hare bra !
pusshej !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0