be en bön och lita på gud ..

att älska någon är som att hata någon samtidigt..
.. den dagen , den dära speciella dagen , den dagen jag alltid kommer att minnas , den dagen då jag såg dej .. vet inte vad det va som fick mej att verkligen älska en person så himla mycket som jag älskar dej , från den dagen jag såg dej fick jag vänta länge på för att få veta vem du egentligen va , vem den dära personen som mina ögon fasnade för va , jag har inte fått säga allting till dej som jag vill berätta , hela min kropp bara skakar när jag skriver det hära , tårarna börjar snart rinna ner för kinderna för jag känner hur mina ögon blir vattniga och hur min magkänsla käns som värst , det hära känns inget bra , asså du fick mej att läma den personen som jag verkligen älskade , det va verkligen ingen som fick mej ifrån den dära personen ,ingen , verkligen ingen , jag kunde tagit skit många andra killar men nej , jag gillade fortfarande den dära personen , sen helt plötsligt , någonting hände i världen , du döck upp , jag såg dej , det va som ett solsken runt om dej när du bara stod där , jag fick en rysning i min kropp när jag såg dej , och jag kände hur mina läppar bara log när nån bara sa dit namn eller när jag bara tänka på dej , du va den dära som fick mej att le när jag va helt nere , du va den dära som fick mej att känna mej som mej själv , och fick mej att verkligen visa att jag duger som jag är , och det värsta som va , va att du verkligen fick mej att komma över den dära andra killen som jag verkligne älskade , du fick mej att älska dej istället , och jag hade gllat den dära killen i 3 år , och sen helt plötsligt kom du , du bara kom , allting förendrades och det kändes så himla bra , men just nu känns det inte alls bra , förstår inte ens varför det hära hände , varför du inte vill prata med mej , varför ? varför vi inte ens kan vara vänner .. ?
att älska någon är som att hat någon samtidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0