back again !

skitskitskit dålig uppdatering jag vet -.- men det ska det bli ändringar på :D !

jag kan ju berätta lite om gårdagen också , va ute med frida , emma , clara och loyi , vi spelade fotboll på konst och sådära , sen drog vi ett tag till parken och träffade några där , sen gick vi ner till stan och mötte några , och senare drog vi till konst igen , en sjukt bra dag iallfal , tack emma clara , loyi och specielt frida för en underbar dag , det måste göras om , älskar er !
bilder från dagen kommer senare ! :D


sitter hemma just nu iallfal , gör ingenting .. bara har tråkigt , lust att gå ut ett tag men jag venne om jag orkar det . saknar frida bajs mycket , fast jag träffade henne igår , men hon är på landet idag , kommer hem i morron på kvällen , uch fan va dåligt :( men aja , kommer pussa sönder henne när hon kommer hem :D hahahaha
men aja , spelade match förut , förlorade -.- det va en skit match idag , jag har ju fortfarande streckt mej i mitt ben så det va sjukt jobbigt att stå i målet , men gjorde mitt allrabästa iallfal och jag hoppas det va tillräkligt :) och snart så ska jag till min pappas kompis och grilla lite , ska bli skit gott , har inte grillat någonting så det hära får bli min första grillning :) men kanske skriver senare ikväll om hur dagen såg ut efter dä !
hare bra !

pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0