tårarna börjar rinna :/

inte på bästa humöret just nu , så orkar inte skriva hej och låta som att jag är glad ..
sitter här vid datan och tänker , tänker på det mesta , tänker på allt det dåliga känns det som , det känns inte som att det finns något bra att tänka på :/ för det första så tänke jag på hur mycket jag saknar fotbollen , och hur jävla ledsen jag är att jag inte kunde följa med till dana cup idag :/ det känns så himla hemskt att jag sitter hemma vid min data , medans dom andra i mitt lag sitter på ett tåg på väg till danmark , fy va orättvist :( känner mej så världens dåligaste människa för jag inte följer med :( men det finns ingenting att göra åt nu, utan jag får hålla tumarna på att det går skit bra för dom alla !

och för det andra så tänker jag på kärlek .. på mycket kärlek .. vet inte riktigt vad kärlek är känns det som , riktig kärlek kände jag för inte så länge sen , men just nu , jag känner det inte längre , kan inte känna någonting , i mina tankar kommer den dära tiden upp då jag verkligen va kär , men jag antar att allt dä är borta just nu , ingenting är som förr och det kommer detinte bli heller , det är mycket jag saknar och vill ha tbx med en viss person , men jag känner att vi är ingneting för varandra längre , och det kanske är bäst så , för jag vet och jag har vetat dt länge nu , att du vill inte ha mej , så då måste jag acceptera det , för det finns ingentign annat att göra , så livet får gå vidare , och jag får försöka att hitta nån som vill ha mej oh som kan älska mej , och jag hoppas det är snart jag hittar en , för jag saknar nåns närhet , men det är inte vem som helst närhet , utan en specielnär , men jag tror jag får börja vänja mej med någon annans .. tyvär :/

och för det tredje så måste jag försöka att hitat mej själv lite , allting har gått så snabbt och jag har inte vetat riktigt vad jag vill , och det måste jag börja bygga upp igen , måste bygga upp det liv jag hade förut , då jag inte alls hade problem med någonting , utan jag kunde skratta och va på värsta cp humöret varje och oh hela tiden , men någonting har fått mej att vara nere , men vet inte vad det är , känns som att jag har mens varje dag , för det känns som att jag r sur och irriterad på allting och lla hela tiden , och jag pallar inte med det längre , ska försöka att hitta mej sj'lv , hitta den sophia jag va förut , och bli den jag va förut .. !

/ av eran sophiadehlin .. !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaa de skulle jag va tacksam över !

2010-07-26 @ 20:17:39
Postat av: Anonym

vem ?

2010-07-27 @ 00:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0