need you .

det ända jag kan börja med att säga är att vädret suuuger ! okej det kan vara skönt att det kommer lite regn men jag älskar solen och värmen , så snälla bli sol igen !!

men aja ska iallafal berätta lite om dagen igår !
vaknade bredvid anni :) vi gick upp och åt lite frukost , senf ixade vi mitt rum lite , och sen drog till hem till anni , när vi kom dit så gjorde vi it så mycket , anni gick in och duschade så jag satt och snackade lite med kimen , men sen iallafal så fixade hon sej lite och sen gick vi ner till centrm och åt pizza , skiit gott vare verkligen ;o hahaha , oh sen så gick vi till fanny , när vi kom in så satte vi på en film , dagboken , den va sjukt bra :) och senaer så tog vi bussen ner till stan och sen bussen till lindö , mötte clara och fick våra kläder som emma lånat -.- sen tog vi bussen tbx till stan , satte oss på mc ett tag och snacakde lite , sen gick vi till söder igen , satte oss där lite , sen gick clara och hamdi till sin buss , och vi till våran buss , så vi tog iallafal bussen till fanny, hämtade hennes saker och sen gick hem till mej , lite tårar blev det när jag kom hem tyvär :( sara och mamma va ledsna :( så pratade lite med sara iallafal , och sen packade lite , sen gick vi till anni , när vi kom till anni satte vi på never back down ( världesn bästa film ) och när vi sett den filmen klart så satte vi på en skräckfilm , så jag höll på att skita ner mej men aa ;o hahahah , sen hände det massa saker på natten , ae fyfan asså , fattar fan inte vad dom två håller på med asså -.- fett irriterande är dom ;s !!! aa det va dagen igår!

ska berätta om dagen idag lite , har ju hela dagen på mej att skriva , men skriver lite nu , vaknade med fanny och anni hos anni av att hamdi stod utanför anni haha xd så gick fick gå upp xd fixade lite i hennes rum och sen gick ajg hem , nu sitter jag vid datan , har precis tagit någonting att äta , och ska snart packa lite saker , sen senare så ska jag till annis pappa med hamdi , anni , fanny , skriver i morron kanske , om jag orkar , kanske inte skriver så mycket den hära veckan som kommer för jag ska till pappa , oh min data där är fett seg , men aja hahah , puss !




/ sophiadehlin


Kommentarer
Postat av: nicole

saknar dig:( fiiiin är du snyggo

2010-08-09 @ 19:10:44
URL: http://americassuithearts.blogg.se/
Postat av: denise :)

sötnos sophia! :* <3

2010-08-09 @ 19:10:45
Postat av: vaneza

sötnos :)

2010-08-15 @ 23:12:39
URL: http://vanezavergara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0