do you remember .

trött trött trött & ännu mera trött -.-

vaknade vid 11 idag av att mamma ringde mej och sa att jag skulle komma ner och hjälpa henne med matkassarna , och sen rignde hon igen innan jag hade gått ner och sa att jag skulle ta med mej papper och en påse , så jag tog det och gick ner , när jag kom ner så berättade mamma att hon hade kört vid några vilor och då hade nån bil kört rätt ut och hon va tvungen att tvärnita och alla äggen i bilen ramlade ut -.- aa så kan det ju gå när folk inte kan baka ut sakta -.- så mamma blev dö arg iallafal coh gick ut till den dära gubben och fick 200 kronor hahah xd
men iallafal , sen tog jag upp påsar och sen la mej i sängen igen , kuynde inte somna om så jag satte på sex and the city och kollade lite på den , sen åt jag lite frukost också , och sen satte mej vid datan , har fixat bloggen lite iallafal , så det känns bara bra :) men just nu sitter jag vid datan och inte gör någonting åt nyss , och ska snart dra mej till anni och koll apå film , men vi hörs senare , puss !

saknar det otroligt mycket ska ni veta :/ <3
bild från turkiet !




/ sophiadehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0