älskade tjejer !

tjabatjenahallå :)
har inte skrivit så mycket i bloggen på länge , men tänkte skriva lite .
tänkte berätta om dom dära två dagarna jag anni , hamdi och fanny va med frida på hennes land , vi tältade i ett skit stort tält ;o det va fan fett sort ;o haha , men när vi kom dit så satte vi oss mest ner och snackade lite , sen åt vi grillat , och sen åkte ner och badade vid kvällsolsbadet , haha aa vad hände där då ? ;) hahahah jaa det behöver ni ju it veta , hahahahahahahah XD men iallfal efter vi hade badat ett tag så gick vi tbx till tältet , vi åt chips, godis och grillade marsmallows och massa gott :) och så satt vi och snackade om allting , sjukt underbart att få snacka med dom underbaraste människorna på jorden , det kom lite tårar och sådära , men det va bara glädje tårar och det känndes sjukt bra ! men senare vid halv 4 gick vi och la oss

va vaknade vi vid kanske 10 , vi åt lite frukost och sen gick vi ner till badet , men då vare simskola där , så vi fick vänta ett litet tag, men sen så hoppade vi i iallfal , badade it så jätte länge , men ett tag iallfal , sen gick vi tbx till tältet  och åt lite :) sen tog anni och frida moppen till kiosken och köpte lite gott till kvällen :) sen åkte vi ner och badade igen haha :) lite skönare i vattnet än första dagen hehe :) men vi satt vid vattnet ett litet tag och gjorde en dans hahahahaha , fett bra ;o hahaha !
men sen så gick vi tbx till tältet , satte oss där ett tag och senare gjorde vi tacos , vi åt massor hahah :) fanny tyckte iallfal om det HAHAHAHAHAHA puss på dej fannysötnos ! :D sen åkte jag och frida moppe och dom andra cyklade till badet igen , jag badade it , men dom andra gjorde , för jag frös så himla mycket , men dom andra badade som aldrig förr iallfall hahaha, och vattnet va fett skönt , doppade fötterna lite :) men sen åkte vi tbx iallfal , satt ett tag uppe och pratade , plötsligt blev alla så trötta så vi gick och la oss .

senare vaknade vi vid 11 , gick upp på dirren och fixade lite sådära , vi åt en liten frukost , och sen packade vi klart det sista vi hade kvar , sen så gick vi med sakerna till bilen och åkte hem .

och det jag bara vill säga till er alla tjejer , att jag verkligen älskar er , asså ni ebtyder så otroligt mycket för mej så jag vet inte vart jag ska ta vägen , minnerna med er har varit dom bästa i mitt liv , och vi 5 , ae det finns ingenting som kan komma mellan oss , och ni är fan mitt allt serriöst , man brukar inte säga att människor är mitt allt om man inte menar det , men nu menar jag verkligen det , allting vi har gjot tsm kännts som en dröm mennu har jag märkt att det är sant , allting är sant som har hänt , och jag är så sjukt glad över att jag har er ! tack för dom hära tre dagarna , ni fick mej på andra tankar och ni fick mej att må så himla mycket bättre ! tack! <3

bilder från dagarna kommer i andra inlägget ..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0