yxbacken !




KKKKKKKUUUULLLLLL!
aa idag så vaknade jag halv 10, gick upp oh fixade mej lite, och sen kom fridas pappa oh hämtade mej oh sara, sen åkte vi till yxbaken,
först va vi ju tvungna att låna skidorna oh så, så det gjorde vi först, och sen så började vi åka, aa jag ramlade ju typ i liften förstagången xd hahahahaha aa men den gick det mycket bättre, ramlade i baken några gånger i början för jag inte kunde åka, men sen gick det fan döö bra för mej ;o hahah tak frida som lärde mej, hyhyh :) men vi åkte ett tag och sen så satte vi oss ner ett tag i stugan, vi åt någonting och så, men se va vi på fötter igen oh åkte hjäl oss :D hyhyhy,
HAHAHAHA aa sara ramlade ju iallfal en gång hahahah aa så jävla kul vare, fy fan vad jagoh frida garvade asså, HAHAHAHA jag kan fan inte sluta garva åt det ;o hahahaha :)
men sen så vilade sara ett tag , men jag oh frida åkte ett tag till men sen orkade vi inte mera, så¨vi gick till sara , oh senare kom pappa oh hämtade oss , oh så åkte vi hem , och nu sitter jag vid datan har precis ätit oh så , ska snart träffa frida igen , oh vi ska nog till gårn tror jag :)
men tack för en sjukt roooooligt bra hyhy :)

puss !

Kommentarer
Postat av: fridi :)

hahahahahahaaha

fy fan det va så jäkla kul :D , vi måste göra om det fan , oh i värme stugan n'är vi snackade om att eran pappa skulle komma in oh bah : VA I HELVETE GÖR NI :@ , ohhh kan jag med få en macka (H) , hahahaha , fan va jag gavade xd , virre oh jhonny bah kolla -.- xd , hahahaahaha

oh när sarah ramlade hahahahaah .

ae gud , det va för jävla kul asså !

love u ! <3

2010-01-04 @ 18:02:56
URL: http://fridaahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0