stan !

heeej !
vaknade klockan 12 idag, gick upp oh började fixa mej lite , oh sen gickajg till bussen oh träffade mimmie, oh sen så pkte viner till stan, oh där träffade vi jessica oh nathalie :) vi gick runt lite på stan oh så , vi åtlit emat också gootgoot :) ! hyhy sen så åkte jessica oh nathalie , dom skulle på jessicas träning :) men senare s¨å kom min pappa tills tan så jag oh mimmie åkte med han hem , oh när vi kom hem så skulle mimmie hem, hon skule tiill sin farmor oh farfar men jag gick hem oh satte mej vid datan ett tag, och sen så gick ajg oh mötte amanda lite, och sen gick vi till gårn, det hände rinte så mkt där i början, men senare kom frida oh så, vi ritade lite hehe :) oh sen hände massor med saker, hehe kuliga saker asså :)
OCH jag hittade GODASTE PARFYMEN PÅ STAN! MÅÅÅÅÅSTE HAAAAAAAAA DEN ! fy fan asså den luktar så jävla gott, fyfan asssssåååå !!!!!!!!!!!!!!!!! mmmmmmm :D är kär i den assså !hyhy
men aa iallfal efter gårn så gick jag oh fanny hem till mej ett tag, och satt vid datan oh pratade lite, men sen skull ehon hem så hon gick hem, oh ni sitter jag vid datan själv, oh inte gör ett piss, saknar den viss person döö mycket , kan inte sluta tänka på honom, underbaraste människan ! men ska väl snart gå oh lägga mej tror jag, men ni alla får ha det bra, !
puss!

Kommentarer
Postat av: bella

sschnnnyygg design sötnos (:<3

2010-01-06 @ 12:13:31
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0