sjuktbradag !

heej !
va på 40 års fest idag , min mammas kompis fyllde år , jag va där typ till 7 , sen kom fridas pappa ph hämtade mej oh sen skjussade mej oh frida till gårn , när vi kom dit så gick ajg oh frida in lite där , oh satt oh pratade ite med några där , sen drog jag oh frida hem till anni , när vi kom dit så va hamdi , alice , emma, fanny, anni , oh becca där , vi gjorde typ ingenting dansade lite , oh så , sen kom dino oh victor dit , men senare så drog vi alla ut , vi gick runt oh så , i gick till centrum , sen gick vi lite till oh då träffade vi hari oh kim , sen gick vi emot gårn , jag oh hamdi skulle ju gå in där så det gjorde vi , men hamdi torskade när hon blåste i den dära alkoholsaken, jag fick också blåsa men jag hade j uinte druckigt någonting så det blev grönt för mej hyhy :) men jag satt iallfal där inne på gårn ett tag men några , sen kom frida in också , oh hon fick också ta ett test men hon hade ju inte heller druckigt något så det blev grönt för henne också :) men sen iallfal när det stängde halv 12 så gick jag oh frida med johnny , virre , tim , harri oh pompom till vilbergen , vi gick till något dagis oh satt där ph pratade massor , haha aa jag va fan dö rädd ;o hahahaha , men sen så gick vi till höghusen i vilbergen oh gick in i en trapp , pompom gick hem men vi andra satt kvar , vi pratade massor , det va fan ass kul att prata , aa vi pratade ju lite om gud också haha xd låter kanske lite konstigt men det gjorde vi iallfla, hyhyhy , men senare iallfa vid kanske halv 2 så gick virre oh tim , så då gick jag oh frida också , men harri oh johnny gick med oss lite , sen nör vi kom hem så satte vi oss vid datan lite , oh sen gick vi oh la oss , dö trött , somnade typ på direkten  :)

men hare bra ! PUSS !

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAAHHAHAHAHAAHAHAHAH, aa virre , ruuulande sockis, hahahahahahah , ae jag kommer fan aldrig glöma det asså , fy fan va jag garvade HAHAHAHAHAH !

tack för en bra dag ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0