nyår md abv !

heeeeeeej !
aa bästa nyår idag, vaknade hos fridah nån gång xd sen kom min mamma oh hämtade mej, oh så åkte vi hem, jag fixade mej lite, duschade oh så, sen så drog jag oh mötte fridah, och vi gick hem till henne lite, och sen kom min mamma oh hämtade oss, oh så åkte vi till min moster, och åt mat oh så, sen gick vi till bussen oh tog den hemtill frida, och där påbörjade vi fixa oss lite smått ! och sen drog vi till ellinor, oh va där ett tag, och sen vid 12 slaget gick vi ut, och DET BLEV PLÖTSLIGT ETT HELT NYTT ÅR !!!!!!!!!!!!!!! sjukt jälva fucking underbart !
ett nytt år, och nya möjlgheter oh problem !
men sen så gick jag oh frida till ektorp oh träffade fredrik lite, oich sen följde han oss hem, och sen så va jag oh frida hemma lite hos mej, oh senare kom anni oh fanny, och vi va hos mej ett tag oh sen skulle odm hem, så vi följde dom en bit, och sen gick tbx, och påvägen träffade vi emma oh massor, så vi slod med dom ett tag och sen drog vi in till mej igen, satte oss lite vid datan oh så oh sen somnade !
tack alla för en bra dag ! jag hade sjukt kul ! §



fridahjelm, love u !

Kommentarer
Postat av: fridi :)

jag älskar dej bebis !<3

2010-01-04 @ 18:05:07
URL: http://fridaahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0