hjärta !

heej !
vaknade vid klockan 7, gick upp oh gjorde mej iordning lite , oh sen drog jag till skolan, hade idrott första lektionen , sen hade jag väl typ rast i en halv timme , sen lektion igen hyhy xd aja efter skolan så följde frida med mej hem till min mamma , jag packade lite , oh sen kom min pappa oh hämtade oss , sen åkte vi hem til min pappa , vi gick direkt ner till affären oh handlade , oh sen fixade jag oh frida oss lite , oh sen drog vi till gårn , det va kanske inte den bästa dagen på gårn igår , men det var väl helt okej :) lite saker hände oh så , men iallfal efter gårn så gick jag anni oh frida hem till frid aoh hömtade hennes saker oh sen följde jagoh frida anni en bit oh sen gick vi hem till mej , vi fixade lite i rummet oh tog någonting att äta oh sen satte vi oss i mitt rum oh inte gjorde någonting alls , ska väl sova snart tror jag iallfal,
hare bra !
PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0