freeedag !


tjaaaaa !
aja idag försov jag mej ju iallfal , fast det ju fan bra att jag gjorde det för att vi hade endo ingen idrott på morgonen så det gjorde inget , men sen iallfal så va jag i skolan , hade skiiiiiit ont i min rygg så jag kunde knappt sitta på en stol ;o eller överhuvudtaget gå ;o men aja , efter ett tag gick det väl över ett tag sen kom det tbx igen , men när jag slutade iallfal så gick jag hem , packade lite saker oh sen kom mamma oh hämtade mej , sen åkte vi till affären oh handlade , oh då kom frida dit , sen åkte vi hem till mamma , när vi kom dit så färgade frida mitt hår , oh sen åt jag , sen fixade jag mej lite efteråt , men frida skulle iallfal hem sen oh äta , så hon gick hem , oh då fixade jag mej lite till , oh sen efter ett tag när frida hade ätit så smsade hon mej , så vi träffades vid gårn , oh sen kom amanda också :) men på gårn va det väl helt okej , jag oh amanda hade ju iallfla lite damp där xd hahahahaha aa fett kul :D men sen blev jag dö trött oh irriterad på alla där hahah xd men sen så gick jag hem med alice oh anni , pratade med dom lite innan jag gick in , oh sen när jag kom hem så satte jag mej vid datan , oh nu sitter jag iallfal vid datan oh dricker lite coola hyhy :D oh snackar med folk på msn , ska nog sova snart , ska ju på stan i morron med jessica , ska köpa nåt till mimmie oh bella , sen blire väl fest hos dom sen :) kommer nog bli kul tror jag , men ni får ha det bra !
PUSS

Hamdi mohamed jama , du betyder sjutk mycket för mej gumman ! §

Kommentarer
Postat av: amandaeckerbrandh

haha sjukaste humorn har vi gumman

hahaha xd<33333333333

2010-01-23 @ 16:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0