finaste !

asså jag vet inte riktigt vart jag ska börja , det är massor jag skulle kunna skriva om dej asså , du är en sjukt fin person , som har den dära bästa humorn oh är alltid glad oh får andra glada , du hittar på nya saker som andra blir glada av , du är så himla underbar ! jag önskar jag bara kunde säga allting till dej som jag känner för dej , men det är svårt , riktigt svårt , vet inte hur jag ska säga allting , det känns fel men endo rätt , jag vet liksom inte , någonting stoppar mej , men jag vet inte vad !
jag tänker på dej varje dag som går , det är allid du som finns i mina tankar , oh du är den sista jag tänker på innanjag sluter mina ögon , oh den allraförsta jag tänker på när jag öppnar ögonen ,
oh varje gång jag ser dej så lysser du upp , du lysser upp som en sol , man blir sjukt glad när du är i närheten , jag vet inte men någonting säger mej att jag får svårt att andas , jag tänker länge på vad det kan vara någonting som får men sluta andas , jo det är du , när du komme ri min närhet vet jag inte vart jag ska ta vägen , jag vet inte vart jag ska titta och jag vet inte hur jag ska ta mej till , du är den vackraste i mina ögon ska du veta , när du bara kollar på mej så känner jag hur det pirrar i magen , men jag måste glömma dej , jag orkar inte vänta längre , men en sak vill jag bara säga , jag kommer sakna dej otroligt mycket , oh känslorna kommer fortfarande finnas kvart för dej då den dagen du kommer till mej oh säger att du älskar mej ! jag lovar dej , du kommer alltid finnas i mitt hjärta älskling !
du är den allrafinaste !

Kommentarer
Postat av: frida

fin text gumman !

finns för dig oavsett vad och det vet du , tappa aldrig hoppet

älskar dej ! <3

2010-01-10 @ 12:47:11
URL: http://fridaahjelm.blogg.se/
Postat av: mysaan

ffinffin blogg du har, §



kolla in i bloggen, §

2010-01-15 @ 08:07:21
URL: http://brunettmysaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0