fest !

tjaa !
idag vaknad jag vid halv 11 -.- gick iallfal up ph fixade mej lit eoh sen vid halv 2 träffade jag jessica på stan , vi gick runt lite oh kollade , sen köpte vi present till mimmie oh bella , oh sen åkte vi hem , när vi kom hem till mej så satte vi oss vid datan ett tag oh sen åte lite , sen började vi att fixa oss lite , oh sen drog vi till ektorp där mimmie oh bellas fest va :) vi åt hamburgare :D oh sen gjorde massa med roliga saker , det va väl iallfal rätt så kul , kul att träffa dom alla som va där iallfal :) men sen så träffade jag alice vid halv 11, så vi pratade lite , sen så kom frida , oh sen så gick jag tbx till festen igen , oh sen drog jag hem till frida för jag ska sova där , oh sen kom kim , harri oh tim till henne oh så såg vi lite på film , oh sen så somnade jag oh frida efter ett tag  :)
tack för en bra dag ialfall !

alicenoren ! älskar dej ! <3
frida hjelm , du eller ingen ! §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0