EKTOORP IGEN !!

heeej !

idag vaknade jag vid klcokan 7 ;o kunde inte sova , hade skiit ont i min rygg , så det gick fan inte sova , men jag gick iallfal up oh tog en varm dusch , skiit sköönt ! och sen så tog jag någotnting att äta , och sen började jag göra mej iordning lite , sen så gick jag till linda , oh sen gick vi till skolan , kom typ klockan 9 , haha precis när vi började haha , aa började iallfal på ektorp idag igen , bäästaskolan , ! har saknat den så sjukt mycket ska jag säga , men första lektionen så hade vi mentorstid , aa segaste lektionen hahahahaha , men iallfal o jag slutade vid 20 i 2 eller nåt , och då träffade jag frida i cafeterian , vi satt med tolga, loiy oh robban , sen senare så drog vi hem till frida lite , vi åt lite mat , oh nu sitter vi vid datan , rebecca kom nyss till oss :) så vi får väl se vad vi ska göra , vi drar väl iallfal till gprn sen senare , hehe :)

fridahjelm jag älskar dej , jag finns ialla lägen , du eller ingen gumman, allrabästavän ! <3

Kommentarer
Postat av: fridivetu :)

jag finns alltid för dig med älskling !

lämna mej aldrig för jag klarar mej inte utan dig !

loveu ! <3

2010-01-09 @ 01:11:00
URL: http://fridaahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0