wrong !

hej !
vaknade hos frida vid halv 12 , vi gick upp oh åt frukost , mycket mat till frukost hahah :) men sne iallfal så satte vi oss vid datan , löste lite problem , men allting är inte direkt löst än , men det blir nog bättre sen , men just nu så sitter vi vid datan , tolga kommer nog snart , så vi får väl se vad vi ska göra , smsa om n i vill träff aoss !
hare bra !
puss ! <3


det här är någonting jag aldirg har känns förut , någonting fint , jagh önskar bara att du kunde ge mej en chans oh att du skulle ha fattat inann allting blev helt fel , du är den allra finaste personen på jorden , du är sjukt underbar, men varje gpng jag ser dej hålla på med nån annan tjej så får jag ryssningar i korppen oh vill bara bort där ifrån, jag vill inte se hur du håller på med alla andra , jag vet att jag har gjort fel att jag aldrig sa till dej hur jag kännde.. men jag ville att det skulle komma rätt tillfälle , men just nu känns allting bara skiit , jag vet inte vad jag ska göra , men det känns som att jag endo vet , jag kommer aldrig glömma dej , du kommer alltid finnas kvar i mina tankar även fast allting känns fel , du är den som får mej glad när jag är ledsen , oh får mej ppå bra humör när jag är irritaerad , oh varje gång jag ser dej så lysser du upp som en sol , oh mitt hjärta vet inte vart den ska ta vägen ! men jag hoppas allting löser sej, oh allting blir bra ! §



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0