Questions !

Har du:

Någon som förstår dig? aa !
Någon som du saknar? aa
Någon som du hatar? A !
Vem kramade dig senast?  hamdi
Vem pussade dig senast?  hamdi
Vem ringde dig senast? frida

Vem ringde du senast? mamma
Vem var hemma hos dig senast?  frida tror jag xd
Vem var du hemma hos senast? frida
Har du några kärleksproblem?  mm 
Har du pratat med någon idag?  aa många

Har du gråtit idag? nej.
Har du skrattat idag? haha aa :)

Jag:

Är singel?  a
Svär ofta? japp
Sjunger i duschen? haha aa xd
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nae xd
Skrattar åt dina egna skämt? alltid !
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? haha nae tror inte xd 

Har du:

piercingar? aa
Syskon? aa
Jobb?  nopp
För många vänner?  haha nedå , det kan aldrig bli för många :)
Rymt hemifrån?   nae
Färgat håret? aa
Bra självförtroende? sådär
Sagt "jag älskar dig" till någon?  hyhy aa
Varit kär? aa
Gjort något olagligt? aa
Somnat i skolan? nae xd
Brutit ett ben? nae
Tappat bort mig i min hemstad? ne xd
Sett en fallande stjärna och önskat? aa
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? aa
Smugit ut utan lov? nae
En hemlighet som ingen annan vet? aa
Sovit en hel dag? aa
Somnat gråtande? aa ...

Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nae
Blivit generad inför folk?aaxd
Varit kär i någon utan att säga det till personen? aa :/ 
Ätit musslor? nee ;o
Varit på en festival? japp .
Haft ett förhållande i under en månad? nae
Blivit kallad player? nae
Färgat ditt hår svart? nja xd

Vad: 

Längtar du till mest just nu? - sommarlovet ! oh till turkiet !!! 
Ska du göra i helgen? – venne , träffa bästavän oh va på gårn :)
Har du för kläder på dig? mjukis kläder
Gjorde du igår? va på gårn med frida :)
Ska du göra i sommar? vara med vänner oh åka till turkiet ! :D
Åt du senast? - choklad :d
Har du för mobil? sony ericsson
Vad köpte du senast? chocklad oh energi dryck
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? springa för livet ;o hahahaha

Vem/vilka:

Slog du senast? venne xd va nära på att slå en dag -.-
Fick du sms från senast?  alen
Skulle du kunna göra allt för?  frida ! oh min familj ! <3
Var du med senast av det motsatta könet? tolgii :D
Kan du lita på mest? fridabästavän! 
Vet mest om dig? allrabästavän.
Sov du tillsammans med senast? sophia


Allmänt:

Har du pussat en groda? nee
Kan du hjula? japp (a)
Biter du på naglarna? noppe
Är du EMO?haha gud neej ;o
Vad skulle du göra om du vann en miljon? ee jag venne ;o
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - ja :)
Har du sjungit inför publik? ne xd
Är du hungrig? nae dö mätt ;o
Är du blyg?  sådär .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0