training !

heej !
vaknade vid klockan 7 , gick up oh satte på tvn oh åt lite frukost , va skit trött så jag orkar knappt göra nåt idag , men plattade håret oh sminkade mej lite , oh sen mötte jag alice vid kyrkan oh så gick vi till skolan , vi pratade om lite saker som har hänt oh så , men när vi kom till skolan så sot dvi utanför oh prata med harri , sen gick vi på lektion , när dagen va slut så tränade vi lite på våran musical oh sen gick jag till lidl med anni , tolga , hamdi oh alice , oh sen gick jag hemåt , när jag kom hem så satte jag på datan , hjälpte mamma lite med maten oh nu sitter jag vid datan igen , ska snart ner oh träna tror jag , efter jag har ätit , oh sen blire nog att dra till gårn , men harebra !

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0