sophia älskar sin mamma !

heej :D
efter att jag hade sovit ett tag när jag kom hem , så vaknade jag vid ungefär halv 6 , fixade mej lite och sen åkte jag oh mamma till hugo oh träffade sara oh jonni , och så gick vi in där oh åt lite mat , det blev pasta ,:D sjukt gott vare ! och sen så spelade vi bowling , hahah aaa jag va fan sämsta hahah jag förlorade hahahah ! men aja det va skit kul iallfal , men senare när jag hade kommit hem så kom alice och anni till mej , vi satt oh pratade lite och sen åt glass med smälta hallon , mmmmmmmmmm så jävla gott vare haha :D!  bästa !
men ska väl sova snart , sitter vid datan , oh börjar bli dö trött , men hare bra !



PUSS !

fick min alla hjärtansdag persent av min mamma idag , och det blev det hära halsbandet , det är riktigt silver också  :


Kommentarer
Postat av: bella

as fint halsband gumman,

& det stämmer ju också, för du är världens bästa sophia (: <333

2010-02-23 @ 11:52:59
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0