love !

hej !
dagen idag har varit bra !
vaknade vid 7 , gick upp oh fixade mej lite , sen drog jag vill skolan ,  lektionerna va tråkiga så inihelvete -.- haha jag fatta typ ingetning xd men iallfal sen efeter skolan så stanade jag lite i skolan , oh sen gick jag med anni oh alice hem , oh sen när jag kom hem så gjorde jag mej lite iordning oh sen träffade jag frida oh vi drog till gårn , det va ju sådära medlemskväll idag ¨så vi ät massa med mat oh gjorde roliga saker , hahah vi såg en film som dom som jobbar på gårn hade gjort om oss , hahahaha fy fan vad jag garvade ihjäl mej hahahahah xd men aja sen så fick man massa med priser oh så för någonting som man har gjort eller aa , jag fick för årets medlem, asså för att jag har besökt fritidsgården flest gånger oh sen fick ajg får mysgumma hahaha :) men aja efter går så gick jag hem , satte mej vid datan oh så , ska väl snart sova tror jag , är skiit trött !
men hare bra !
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0