Linda Dehlin , älskar dej !

linda dehlin , vet inte vad jag ska säga gumman , du är en allrabästa i alla lägen älskling . utan dej så skulle jag inte vara så stark som jag är idag , jag vågar stå för det jag tycker , vågar göra det jag vill för att just nu hade sagt åt mej att jagmåste vara stark  , tack för att du finns gumman , du hjälper mej mera ön vad du tror att du gör , bara ett litet gott ord från dej kan ge mej den styrka som jag aldrig har fått fram , du betyder sjukt mycket för mej kusin , du ställer upp i alla lägen oh det är vad en kusin gör , oh jag finns för dej i alla lägen också gumman , vissa saker kanske duinte kan säga till mej , men du vet att du alltid kan prata med mej om allting , oh jag kommer alltid att finns där till 110 % oh kommer alltid att vara på din sida älskling ! det är mycket mycket mer jag skulle vilja säga till dej , men det gå inte att förklara på ord hur mycket jag har att säga , du har ett hjärt av guld oh som du alltid kommer att bära till den dagen mina blommor planteras vid din grav , om någonting händer dje så vet jag inte vad jag ska göra , asså jag kommer alltid att älska dej , kommihåg det !
tack för allting kusin , du är en allrabästa i mina ögon älskling ! §


Kommentarer
Postat av: Linda

aw, älskar dig massa kusin! <3<3

jag dör&dödar för dig.

2010-02-06 @ 18:25:18
URL: http://lindaadehlin.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0