grattis anni älskling !

heej !
vaknade ungefär vid 12 , gick upp ph sate mej vid datan ett tag , och sen så åkte jag oh mamma till min pappa för att hätma mina saker oh sen drog vi til centrum , och när vi kom hem så färgade mamma mitt hår , det belv nästan samma färga fast lite ljusare , men senare iallfal så sgå jag på film med sara :D haha vi såg narnia ! haah men sen så åt jag mat , och det blev potatisgratäng oh kött , sjukt gott , men sen så gjorde jag mej iordning , och senare kom hamdi oh frida till mej och så gick vi hem till angelica , hon fyller ju år idag så hon ahde fest hemma hos henne , jag hade ialflal sjukt kul , vi dansade oh alltmöjligt , haha sjukt bra kväll/natt ! och senare så drog jag oh frida hem till emma oh sov hos henne , men det va iallfal dagen idag , jag vill bara tacka alla som va med oh specielt angelica som hade fixat allting , jag älsakr dej gumman ! och grattis på födelsedagen ! §

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0