frida i love u !

hej !
kom nyss hem , ska berätta lite om dagen ! jag frida oh tolga gick hem till mej efter att tolga hade kommit till frida , vi satt väl vid datan mest oh inte gjorde någonting , oh jag fixade mej lite , oh sen fick jag gäster så jag åt lite med dom , oh sen så drog vi till gårn , på gårn hände det inte alls så mycket , men det va iallfal helt jävla fult där ;o haha jag kan ju lova att det va minst 25 stycken inne i fotbollsrummet hahah xd men iallfal sen så efter gårn så gick jag hem med anni , oh när jag kom hem så satte jag mej vid datan , ska väl snart sova , är dö trött oh dö seg , måste rensa mina tankar lite känner jag :) xd men jag ar löst kite problem idag iallfal oh det känns hur jävla skönt som helst , oh den saken som va jobbig igår oh i natt är inte jobbig längre, tycker inte det är pinsamt allt hyhy :) tack alal som gjorde min dag idag , det va sjutk kul , men ett extra stort tack till dej frida , som alltid bryr dej oh alltid finns till 110 % dag oh natt , jag älskar dej gumman du är den allarabästa älskling !
bästavän ! §

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dej , allrabästavän ! <3

2010-02-07 @ 11:56:13
URL: http://fridaahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0